Naponta akár több milliárdan keresnek információra, termékre vagy szolgáltatásra a Google keresőben.
A Google online hirdetési rendszere, az AdWords ezért rendkívül népszerű, hiszen hatalmas a lefedettsége és látogatottsága. Az AdWords további előnye, hogy részletesen nyomon követhetjük a hirdetéshez kapcsolódó statisztikákat, például hogy hányszor jelent meg a találatok közt a hirdetésünk, hányan kattintottak rá, valamint közülük milyen arányban nyilvánult meg a vásárlási szándék.
A szolgáltatás mellett szól az is, hogy klikkelés alapján kell fizetnünk (PPC = Pay Per Click), azaz csak akkor kell fizetni, ha a felhasználó a hirdetésre kattintott. Nincs felesleges reklám, csak azokhoz jut el a weboldalunk, akik releváns keresést futtattak le.
A KMÜ AdWords ügynökség szakemberei elsősorban a Google AdWords kampányok kezelésére specializálódtak, komoly elméleti szaktudással és gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek a területen.
A Google Partners programban résztvevő minősített AdWords ügynökség vagyunk, tehát valamennyi szakértő munkatársunk a Google által hitelesített gyakorlattal és háttértudással rendelkezik.
A velünk folytatott közös munka során lehetőséged van olyan hirdetések béta tesztjeibe bekerülni, amihez a konkurenciád még nem fér hozzá. Válaszd a minőséget, válaszd a KMÜ-t!